Hamburgerverkoop !
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hamburgerverkoop !
Mannen ik heb een voorstel
we kunnen ook een humburger verkoop doen
mijn meter heeft een bakplaat en die mogen we altijd gebruiken als we willen zegt ze
kwou dat even mededelen
Vriendelijk Groeten Gunos
we kunnen ook een humburger verkoop doen
mijn meter heeft een bakplaat en die mogen we altijd gebruiken als we willen zegt ze
kwou dat even mededelen
Vriendelijk Groeten Gunos
Re: Hamburgerverkoop !
geen slecht idee
mijn ouders hebben toevallig een hamburgerkraam...
mijn ouders hebben toevallig een hamburgerkraam...
viper- 1) general - teamleader
- Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 41
Mijn ma organiseert den10de augustus een rommelmarkt.
Mss kunnen we daar iets doen.normaal is zij de enige die eten mag verkopen,dus ik denk dat ze mij da ook ni ga toelaten. Voor niemand zijn ogen uit te steken.
Maar mss kunnen we daar het idee van mensen te laten schieten me een airsoftgeweer gebruiken. En eventueel met prijzen werken.
Mss kunnen we daar iets doen.normaal is zij de enige die eten mag verkopen,dus ik denk dat ze mij da ook ni ga toelaten. Voor niemand zijn ogen uit te steken.
Maar mss kunnen we daar het idee van mensen te laten schieten me een airsoftgeweer gebruiken. En eventueel met prijzen werken.
DDK- 2) Luitenant-General - 2nd teamleader
- Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 10-03-12
mja
valt zeker to overwegen.
desnoods gewoon een paar zakken met ballonnen kopen , da kost ni veel
die kunnen we opstellen als doelwit.
as we uitvissen op welke afstand die zeker kapotgeschoten worden weten we genoeg...
valt zeker to overwegen.
desnoods gewoon een paar zakken met ballonnen kopen , da kost ni veel
die kunnen we opstellen als doelwit.
as we uitvissen op welke afstand die zeker kapotgeschoten worden weten we genoeg...
Jaauh is zeker & vast wel eens plezant voor de mensen want wie schiet er nou niet graag met een geweer en zeker als ze dan wa hebben gedronken dan komen ze zeker , dan hebben we toch al mond aan mond reclamen en dan kunnen de mensen zich al een klein beetje voorstellen wat airsoft is
klint allemaal heel leuk en ge kunt ons erbij rekenen om te helpen of wat dan ook ........ ge laat maar iets weten wat en wanneer
ronnyke- CQB commander
- Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 42
ik vraag mij alleen of we geen prijsjes moeten hebben af as we zoiets organiseren.
Geen benul of de mensen da alleen willen komen doen om is met die dingen te kunnen schieten.
kan wel alle kanten uit : 3 schoten met pistol , shotgun , aeg en sniper.
Geen benul of de mensen da alleen willen komen doen om is met die dingen te kunnen schieten.
kan wel alle kanten uit : 3 schoten met pistol , shotgun , aeg en sniper.
als ik zag hoe snel ik die dingen is in mijn handen wou hebben denk ik wel da daar wa volk naartoe zal komen . zeker mensen met 1 of ander verleden in het leger ...... en als ge da daar wa tof kunt maken me camo en zo zulle ze wel is komen !!
ronnyke- CQB commander
ronnyke schreef:als ik zag hoe snel ik die dingen is in mijn handen wou hebben denk ik wel da daar wa volk naartoe zal komen . zeker mensen met 1 of ander verleden in het leger ...... en als ge da daar wa tof kunt maken me camo en zo zulle ze wel is komen !!
en als ge nog slim zijt.en ziet da die bollekes op 1 of ander manier ni allemaal verloren gaan zullen de koste nog goed meevallen denk ik .... wat we ook doen ik wil helpen !!
ronnyke- CQB commander
Over die bollekes moete we ons ni teveel zorgen maken zenne.
Ik heb hier nog een hele hoop gewone (niet bio) bb's liggen die ik is verkeerd besteld heb bij taiwangun.
Trouwens een goeie tip : hergebruik nooit bb's!
Bij die speelgoedguns is da minder probleem omdat die ni veel schade toebrengen aan een bb. Ze schieten ni hard en ze zitten ni zo precies ineen als de betere replica's waarmee wij schieten. Die beschadigen elke bb al vanaf wanneer ze gelanceerd worden.
Ik heb hier nog een hele hoop gewone (niet bio) bb's liggen die ik is verkeerd besteld heb bij taiwangun.
Trouwens een goeie tip : hergebruik nooit bb's!
Bij die speelgoedguns is da minder probleem omdat die ni veel schade toebrengen aan een bb. Ze schieten ni hard en ze zitten ni zo precies ineen als de betere replica's waarmee wij schieten. Die beschadigen elke bb al vanaf wanneer ze gelanceerd worden.
ook weer eens leven in brengen?
Mandy Daems- CQB commander
- Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 25-06-13
Leeftijd : 36
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: